Ministerské výnosy

M inisterské výnosy informují hráče o probíhajících questech. Dozvíte se zde pomocí příběhu nápovědu pro plnění questu, informace o jeho průběhu a odměně pro vítěze.


RSS

30.10.2016

Hleďte hridnové,

určitě jste si všimli, že někteří phoenixové si začali stavět hnízda. Kdo mi přinese vejce ze všech hnízd, ten získá odměnu v podobě top zbroje. Vyměním tyto vejce phoenixů za poukázku na ni. Bohužel nevím, kde všude se ta hnízda nacházejí, ale jsou nepochybně v různých kobkách dungeonů a nepochybuji i o tom, že nějaké může být schováno na povrchu. Ten, kdo úkol splní jako první získá trojnásobnou odměnu. Druhý získá dvojnásobnou odměnu.

*Jitka, lovkyně phoenixů*


18.09.2016

Vážený posluchači,

na vědomost se dává, že v našem městě Trinsicu se objevil mistr svého řemesla. Dlouhá léta studoval magii adamantia a zhotovování zbrojí z tohoto kovu. Nyní může říct, že je v tomto směru expertem a nikdo na této zemi se mu nevyrovná. Dokáže jakoukoliv adamantium zbroj vzít a opravit ji do původního stavu, ať byla jakkoliv předtím poničena. A to za symbolický poplatek 10 000 zlaťáků za kus. V případě, že bude mít ruce volné, tak by mohl zdokonalit své umění i ve zbraních. Kdo nevěří, ať tam běží. Jmenuje se Kazimír.

*starosta města Trisnic*


06.07.2016

Poutníče,

ve světe jsem potkal několik hádankářů, ale bohužel jsem z nich nemohl nic dostat, až ten, kterého jsem potkal v důlním městě Minocu, tak se podělil o nějaké informace, prý že ve světě je spousta hádankářů. Že prý, když najdu toho prvního, kam mě nasměroval a odpovím jeho hádanku, tak dostanu odměnu, povídal prý, že mi pomůže zdokonalit mé dovednosti. Doufám, že má hlava na tento úkol bude stačit. Vydávám se lodí na ostrov, neboť prý identifikační list se kouzlem teleportace ničí. Inu hlavu vzhůru a cestě zdar.

*Hildebrant*


21.02.2016

Mág alchymista uslyšel nezvyklý hluk, který ho vyrthl ze soustředění. Obvykle slyšel jen šouravé zvuky nestvůr v okolních jeskyních, které byly tak tlumené, že nic kromě bezduchého řevu se k němu přes zdi nedostalo. Nebylo pochyb, ostré zvuky znamenají, že někdo narušil klid v podzemí. Chvíli počkal, co se bude dít dál. Stejně nemohl pracovat. Nakonec zvuky utichly. Chvíli to zvažoval, ale přece jen se rozhodl prozkoumat, co se stalo. Přemístil se z jeho nepřístupné jeskyně do chodeb. Bylo to tak, jak si myslel. Mrtvá těla lidí a pavouků hovořila o nedávné bitvě. Štěstí, že si s sebou vzal své udělátko, lidé už byli mrtví ale to, co měli u sebe, by se snad dalo použít. Postupně obešel všechny padlé hrdiny, pak se přemístil zpět do své skrýše.
Když prozkoumal, co přinesla jeho zvědavost, zajásal. Má spoustu materiálu pro své pokusy ... bohužel některé věci použít nešly, tak je odložil do skříní, jsou mu k ničemu, zbytek si zamknul v truhle...


04.10.2014

Muž, který neměl jméno, stál u okna a sledoval moře. Ano, už je to dávno, co zažíval dobrodružství. Teď už se vydal duchovní cestou a pouze pomáhal najít smysl života všem, které potkával. Museli mu to dokázat, nebylo to zadarmo. Nikdy nic nebylo zadarmo. Zvedl ruku k obličeji a nahmatal bezpočet jizev na tváři a krku. Bylo jich spousty a to ještě má pár památek pod šaty. Mnohokrát se dostal na práh smrti a nakonec vždy každému takovému volání odolal. Ale i při těchto zkušenostech se něco naučil. Ano, neměl by se řídit jen duchovními symboly, ale i symboly bojové zdatnosti a odvahy.


23.05.2014

Přestože bylo už pozdě, alchymista odmítal myšlenku na spánek. Byl si jistý, že je blízko odhalení podstaty magie. Začal zaříkávat připravenou formuli a dával si dobrý pozor, aby neudělal chybu. Nedělal to poprvé, každá drobná chyba vždy přinesla nepříjemnosti. Nezáleželo na tom, co se stalo. Výbušnost lektvaru magie předpokládal a ani nebyl překvapený pokud k tomu došlo. Ovšem na to co se stalo všem jeho pomocníkům už ne, pořád tady někde bloudí... tedy alespoň ti co to přežili. Ale je to ještě život co se jim stalo? Otřásl se.
Podobné myšlenky raději zapudil, nesmí se nechat vyrušit při zaříkání. Přes všechno nejhorší bylo otevření portálů, kterými přišly nejrozličnější stvůry. Okolní podzemí se jimi jen hemžilo a to si přitom původně našel pro své pokusy prázdnou přírodní jeskyni nedaleko svého rodiště. Ještě, že se naučil teleportační kouzlo, kterým se stvůr snadno zbavil. Však napoprvé kouzlo připravené neměl. Koutem oka mrknul po zaschlé krvi na zdech. Obětoval svému výzkumu hodně. Opět se soustředil.
Lehké mihotání brnění v něm probudilo nadšení z možného úspěchu. Viděl jak se magická energie přenáší směrem k lahvičce s tekutinou. Už to vypadalo, že je hotov a tak s kouzlem skončil. Magie ovšem v tekutině nevydržela a zmizela beze stopy. Něco ještě nebylo v pořádku. Přešel k truhle, vedle stolu aby vytáhl další magické brnění a zachmuřil se. Jeho zásoby se kvapem tenčily. Bude potřebovat další magické brnění pro další pokusy, ale kde je vezme? Sám se asi z jeskyně jen tak nedostane, nebyl bojovník. Co by ale z něj mohl udělat magický lektvar, stát se magickým tvorem s novými schopnostmi.... probral se ze zasnění. Z nějakého důvodu magie ze zbraní přenášet nešla vůbec, i tak ale bude potřebovat další materiál se kterým by mohl pracovat. Možná najde způsob jak zásoby doplnit.
Povzdechl si a poznamenal si v zápisníku svůj poznatek o posledním neúspěchu. Následně ulehl na postel a dal se do neklidného spánku...


29.01.2014

Při prozkoumávání nově objeveného okolí městečka Silleh, nalezla skupina výzkumníků jeden z zápisníků slavného, momentálně nezvěstného, archeologa N'Diana Onese. Díky jeho záznamům se dokázali dostat až ke vchodu do tajemného ohnivého chrámu, kde po zdolání několika strašlivých démonů a ohnivých elementálů, osvobodili dávno ztraceného bratra Střážce Cností, Strážce Zmatku a povedlo se jim ho přivést zpátky do města. Strážci Zmatku bylo poskytnuto ubytování v našem hostinci, minimálně do doby než se zcela zotaví.
Nevíme co tato akce mohla způsobit, nebo ještě způsobí a proto byl vchod do ohnivého chrámu zatím na neurčito zapečetěn.

Nurri, starostka města Silleh


25.08.2013

Připravila jsem několik hádanek. V několika po sobě jdoucích místnostech. Místnosti spojují brány, které jsou na vstupenku = item, na který přijdete uhodnotím hádanky, jež se vždy naléza v dané místnosti v truhlici, vyrytá na drahokamech. V truhlách je i odměna, pro toho, kdo první vyřeší danou hádanku. Na konci čeká poklad pro prvního uspěšného řešitele.

Brána bude umístěna na tržnici.
V místnostech se pokud možno moc nezdržujte. PvP smaozřejmě zakázano.

Pokud vás brána nebude chtít pustit a budete si 100% jisti, že víte správnou odpověď. Kontaktujte mne na ICQ.

Budu uvažovat nad přidáním odměny pro další uspěšné řešitele.

*Fairy*


13.02.2013

Před palácem karidnála v Nujelmu se objevila magická brána vedoucí do Síně hádanek. V Síni je k nalezení 10 soch(1 sousoší) nesoucí každá jednu hádanku. Hádanky složitější, jednoduší, každá vedoucí či navádějící k nalezení odměny za vyřešení. Při vybrání odměny se socha rozpadá..
Vše vyřešeno.


12.12.2012

Slyšte, slyšte! Vyhlašuje se malá předvánoční soutěž pro schopné rybáře a nebojácné rybářky. První tři jež nachytají nejvíce kaprů ode dneška, to jest 12.12.2012 do neděle 16.12 budou odměněni. Sčítání kaprů bdue vždy vyhlášeno ve hře a bude probíhat na Vánočním náměstíčku - bude pravděopodobně probíhat každý večer či obden. Kapry můžete donést i více dní po sobě. Ovšem ve stanovené době výběru a výlovu. Soutěžní kapr(obyčejná zelená ryba, nikoli magická)bude vystaven u prodejce kaprů Karla u Betléma. Průběžné pořadí bude zveřejňováno zde. Petrův zdar!
Konečné pořadí:
1. Hammer Maiden - 18772
2. Rybarka - 17356
3. Destrukce Z Hor -8247
4. Pajasx - 7234
5. Legend of Pain - 1763
6. Sludig - 489
7. Snake - 483
8. Aranthi Finwes - 199
9. Foonze - 43

Soutěž ukončena. O ceny si piště prosím page. Dostane každý, kdo odevzdal nějaké kapříky.


11.11.2012

Období klidu? Mohlo se zdát..

Dračí armáda, králoství temných elfů ani kmen Severního větru dlouho nikde neudeřili.

Tohoto klidu zbraní využilo Harpyjí sesterstvo, které chce též zatnout pařáty do mapy světa a obsadilo pyrmaidu v Luně.
Zuřivě bráníc velekněžku, jež mocná zaklínadla vyvolávala. I přes tuhý odpor harpyjí hrdinové utičili jejich vzkřeky i jekot samotné velekněžky. Určitě to, ale není první ani poslední pokus. V této době chaosu se určitě pokusí znovu získat na síle, a kdo ví i někdo další může zamíchat kartami.

Dle nejnobějších zpráv se jeden pluk Dračí armády utábořil ve velice nebezpečné blízkosti Britainu. Zprávy hlásí několik vojáků, hrst elitních stráží a dva draky s nějakou jejich čtyřnohou večeří. Zdá se, že vyčkávají na rozkazy a nikdo neví, co mají za lubem.


22.10.2012

Hřmí...

Černý palác zvedá se do výše uprostřed skal..

Prší...

Kapky dopadají na střechy paláce jako salvy šípů...Na vrcholko paláce se do přívalů deště tyčí plošina se čtyřmi sloupci postranách a vyšším uprostřed, z kterého do okolí sálá černá magie..

Střechu paláce bičuje ostrý vítr...

Těžkmi kroky se palácem plíží zhrbená osoba zahalena do potrhaného tmavého roucha..Tvář jí zakrývá kápi...

Zuří bouře...

Postava postupuje točivým schodištěm až k vrcholku paláce.. Jedinné, co přehlušuje řádění bouře jsou silné údery, černé dřevěné hole zakončené lidskou lebkou, do schodiště, jejíž si postava pomáhá dos chudů.

Zazněl hrom.. Oblohlu rozčísl blesk..

"Dračí armáda..chrr...Temní elfové..chssss.." mumlá si osoba: " obři..chrrr, snad aji harpyje a další se spojují a zabírají území..chmmm".

Postava se napřímila, letmým pohybem paže snal kápě a zahleděl se do padajícího deště.

"Svět je tedy v chaosu...v nejistotě..chsss..ve válce.. To se mi ale hodí..je čas..sss... je čas splatit dluhy..."

Blýsklo se...

Záře blesku osvítila obličej postavy... Stáčím zvrásněnou pleť, zapadlé oči, dlouhé řídké šedivé vlasy, které lepil déšť...

Část tváře zdála se mrtvá... postava si znovu zamumlala chrčivým hlasem

" Jen škoda, že ten hlupák je mrtvý chrrr... a Mehruness zpátky ve své sféře..chrrr..."muž si nasadil kápě
"Nevadí..nevadí..chsss.. poradím si sám se svou armádou..ch ch ch..."

Zahřmělo jako salva z děl a bleskl protl oblohu...

Silný výboj blesku osvítil okolí černého paláce... Stovky ruzných démonů a tisíce nemrtvých hlídali klid muže...


Prší...

Co svět čeká dál? Co čeká dobrodruhy a hrdiny? Nejen válka s ukřivděnými kmeny a národy, ale zdá se, že se svět ponořený do války zahalí další tmou...

Přší...a déšť neustává...


10.10.2012

Bude to již přes měsíc, co se draci sletěli v Britanském průsmyku a měli v úmyslu spálit město, vydobýt si opět svou slávu a respekt. Tři týdny to bude ode dne, kdy dračí armáda už víceméně organizována v čele s draky, ale také i lidmi, říkající si Uctívači draků, napadla Yew. Ani do dneška se místní řádně nezotavili z napadení a nestihli opravit všechny škody. Několik občanů Yewu bylo dokonce uneseno, ale za asistence sličné Lovkyně draků Brienne byli bez vážných zranění zachráněni.

Otázkou zůstává, co bude dál... Zdá se, že draci se semkli a chystají další výpady. Brienne se tedy pustila do pátrání, co se mezi draky děje. Dle jejích zpráv se zdá, že si draci po dlouhých 3000 letech zvolili dračího krále a uchýlili se do bývalého hlavního města jejich království, jež bylo objeveno vykopávkami profesora Sebastiana. Dle Briennina popisu střeží nyní vstup čtyři strážci a v městě se nyní zdržuje pouze dračí princ. Poloha dračího krále není známa. Ten, který přemůže jednoho ze strážců a získá jeho šupinu, bude moci se svou skupinkou navštívit toto město.

Dračí šupiny budou celkově 4, jedna pro skupinu. Draci jsou nalezení ve světě.

E: Pro naplánování si prosím napište page. Prosila bych výpravy nejlépe do 21.10. Děkuji.
Výpravy prosím po 7-8 postavách.


06.10.2012

Starý muž vyšel z lesa a zamířil si to rovnou ke vchodu do jeskyně, kde postávalo několik dělníků.

"Ahoj Martine, už je hotovo?"
"Ano profesore."

"Zával odstraněn, veškeré starožitnosti odneseny, nyní se do vykopávek dostane kdokoli."

"Nevadí Martine, vše co jsme chtěli jsme odnesli a ty potvory jsou čím dál tím otravnější."

"Profesore?" Martin se zahleděl na starého muže.

"Ano?"

"Jste si jistý, že to je dobrý nápad?"

"Nevím, ale nemáme již prostředky abychom to zde uhlídali. Proto se raději posuneme o dům dál."

Oba muži se vydali lesem k nejbližšímu městu.


20.09.2012

Hlomoz a neuvěřitelný se otřásal jeskyním městem mágů. I sám temný liche byl z toho otřesen co se v jeho kumbále, který se mu mladí hrdinové snaží čas od času poplenit, děje. V podvědomí jen slyšel: " Tuto bránu nemusíš střežit, neboť kdo do ní vleze i když má oprávnění, tak nepozná nic jiného než čiré zoufalství z toho, že už nemůže zpátky do světa. Existují jen dvě cesty ven, krátká cesta zkrze smrt a nebo ta dlouhá zkrze velký kýbl zoufalství a lidé budou potit krev u toho a kletbama se ohánět. Nebojím se, že to někdo zvládne. Proto je nech v klidu procházet, a nebo je trošku poškádli"


07.09.2012

Draci rev se rozhleha skalami a zástupy skřetů, horských obrů i obyvatelé přilehlých jeskyň prchají před dračím šílenstvím.

Jedna ze skupinek prchajících skřetů po cesté objeví ležíci ženu v bezvědomí oděnou do zbroje ohně, se štítem jež dračí šupinu připomíná a mečem jež ostrý jako dračí zub jest. Svážou ji a odnášejí ji do pevnosti ke svým příbuzným, kam se chtějí cuhýlit před šilejícími draky. Skřetí zástup je ale spatřen nedaleko Trinsicu i s uvězněnou ženou a proto se hridnové neváhají pustit do bitvy o spanilou dívku.

Dívka je hrstkou hrdinů zachráněna ze skřetích páru a představuje se jim jakožto Lovkyně draků Brienne. Brienne požádala hrdiny ještě jednou o pomoc. Její skovstná zbroj" " Zbroj Královny ohně" byla skřety rozkradena a kdoví po jakých koutech světa se teď nachází. Proto žádá každého, kdo jakoukoliv část zbroje objeví, nechť jí ji navrátí.


Poznámka: Zbroj má 5 částí. Nalezení části, prosím o navrácení! = napsat page. Děkuji.

Ramena nalezena rytířem Bakus Antikus, gratuluji.
Nákrčník nalezen sličnou Majkedku, gratuluji.
Rukavice nalezeny čarodějem Prokopem Bubnem, gratuluji.
Hrduní plát lukostřelec Dag, gratuluji.
Nohavice objevil rytíř Uruk-hai Isildur, též gratuluji.


31.08.2012

Málokdy opouštěl zdi knihovny (alespoň od té…příhody), ale dnes si za odměnu táhne zpět celý pytel buráků – nabídka, které nemohl odolat ani on. Jednání s mágy bylo vždy vyčerpávající, i když býval ještě jedním z nich, ale teď už se dočista zbláznili. „Prý soutěž“, zamyslel se a jeden po druhém začal zasouvat svitky do polic knihovny, kterou spravuje už tolik let. „Ulož svitky k sobě a ukaž je všem, kteří si o ně řeknou, aby mohli hledat dál po celém světě. Ano ano, tak to říkal. Ti nejrychlejší dostanou odměnu, stádo koní, magické předměty svázané s duší, střechu nad hlavou, drobnost na památku. Jako by nebyly zábavnější válečnické turnaje – tam si něco na památku odnesl každý, kdo byl schopen odejít a nebylo s nimi tolik práce. Mágové už jsou vážně znudění. Tak se podíváme, jakou šifru si to vymysleli. Ook, ook“. Přinesl si ke stolu největší pergamen, který našel, a do levého horního rohu začal pomalu psát…

Ten, komu se podaří správně rozluštit heslo z nápověd, nechť kontaktuje GM Grima. Spolu se dvěma spolubojovníky bude vpuštěn do krátké dung části. Účastnit se mohou lidé, krysy, basteti i vlkodlaci dle libosti.
E: Výsledkem je smysluplná věta.

E: Nápovědy a diskuze zde.


26.08.2012

Po pátečním útoku Trinsických oddílů na Mehrunessovu armádu, která Trinsic oblehála. Byl Mehruness, oslaben ztrátou magických předmětů, nucen se stáhnout do jeho chrámu.

Jessica byla odhodlaná démona pronásledovat do chrámu a uvěznit jej stejně jako před několika lety. Zanechala magickou bránu ve své věži pro hrdiny, jež ji chtějí podpořit v boji a vyrazila do chrámu. Hrdinové se brzy připojili k jejímu zápolení s posledními strážci Mehrunesse. Po zdlouhavém probijení se do hlavní chrámové místnosti se hrdinům podařilo, probojovat se do středu chrámu blízko k Mehrunessovu trůnu. V lítém boji Jessica rozestavěla magické krystali do kruhu ve středu místnosti a požádala, aby ji hrdinové chránili. Ti se semkli a drželi démony a krvelačné kostlivce od sličné čarodějky, který pronášela zaklínadlo. I sám Mehruness v zoufalém boji projížděl bojištěm a roznášel hrůzu i smrt.

Poslední démoni padali, Mehruness se stáhl ke svému trůnu a arcimýgyně pronášela poslední slova zaklínadla držícHůl svázání a předčítajíc z Knihy démonů. Poslední slova moci padla a démon vzplál jasně bílým plamenem. Plamen se vznesl a zamihotal se nad Schránkou duší, jež ležela uprostřed kruhu, který Jessica vytvořila. Jessica spustila ruce ke Schránce a démonova duše do ní vklouzla. Jessica si oddechla a opatrně pozvedla Schránku duší se slovy: „Je dobojováno, hrdinové!".

Jessica ukryla všechny tři předměty na nová místa, aby byla lépe chráněna a na vrátila se ke klidu do své věže. Trinsic je opět volný a brány průchodné. I Holdvir se vrátil ke klidným dnům při obchůzkách města. Kdo ví, co bude dál. Třeba tyto hrdiny osud opět zaplete do svých pavučin.


18.08.2012

Hledání posledního předmětu bylo zdlouhavé. Kniha démonů byla dobře ukryta a chráněna. Po knize pátrala jak Jessica, tak i Mehruness, ale démon byl uspěšnější. Objevil Knihu jako první u kořenů posvátného stromu elfů, kteří stráží strom i knihu. Král elfů pod náporem démonovi armády, držíc poslední kořeny, které Mehrunesse drželi od Knihy démonů, vyslal zprávu arcimágyni Jessice s prosbou o pomoc. Otevřela magickou bránu dle údaju, které ji král elfů zaslal. Hrdinové se vrhli do kořenů posvátného stromu a pustili se do lítého boje.

Dokázali se přes rytíře, jedovaté hady, lukostřelce a nemrtvé hordy prodrat až k hrstce elfů, která odolávala mohutným démonům. Král elfů hrdiny za svou odvahu a pomoc odměnil a pustil je do hlubokých kořenů stromu, kde se nálezá cesta ke Knize démonů. Kniha však byla chráněna několika po sobě jdoucími branami, které měli své klíče.
Jako první brány pokořili a knihu získali Mailo s Pepinem - gratuluji.

Jessica nyní drží všechny tři mocné předměty, které jsou potřeba ke svázání duše Mehrunessovi. Už zbývá jen vyčkat správné chvíle a Jessicu při obřadu ochránit. Jistě hrdinům brzy sděli svoje plány. Buďte však opatrní. Démon nikdy nespí a jeho zloba po ztrátě všech tří předmětů bude strašlivá.


14.08.2012

Já profesor Sebastian tímto vyhlašuji toto sdělení.

Díky těžké práci a asistenci hrdinu tohoto světa se nám povedly objevit vykopávky a vstup do prastarého Města Draků. Jelikož nikdo neví co se skrývá uvnitř, rozhodli jsme se vypsat malé klání.

Díky bohům jsou po světě umístěny tři čokoládové sošky draků. Jsou hlídány tajemstvím a strážci podzemních jeskyní a chrámů.

Kdo sošky donese, dostane právo vydat se skrz bránu se svou skupinou a poznat dračí tajemství.

Ale pozor!!! Kdo dovnitř vstoupil, ještě se nevrátil.

Pro odevzdání soch a naplánování času výpravy, kontaktuje Božského Qvida.

poznámka: 1 socha jeden vstup, aby bylo jasno ...

Copyright 1999-2013 Dark Paradise