Guildovní hry - Test

Vše o podobných aktivitách ve hře

Moderátoři: Bernard Williams, Wizzy

Aahz
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 200
Registrován: 05 zář 2015 10:38
Kontaktovat uživatele:

Guildovní hry - Test

Příspěvekod Aahz » 08 črc 2016 19:13

Vážení hráči,
Dnešním dnem začala testovací fáze nových guildovních her. Nemusíte se na test přihlašovat, automaticky jsou přihlášené všechny guildy (včetně o/ch/pk).
Něco o tom, jak fungují nové hry:

Hlavní koncept
-Na konci všech dungů a vybraných questů jsou ohně
-Každá guilda si může koupit nb pochodně (po 1k gp, ze svého počítadla bodů na valhalle) a s nimi tyto ohně přebarvovat na svou barvu - barvu guildy. V ostrém startu her bude mít každá guilda jen 2 pochodně.
-Při poklikání na oheň získá guilda body za aktivitu. Abyste dostali body nesmí být bloknutý, stejně jako bývaly brány. Že oheň není bloknutý poznáte podle toho že jste dostali fame deed a item. Jestli je oheň ve vaší barvě, nebo v barvě jiné guildy na tom nezáleží, jen cizí barvu musíte "odbarvit" zhasnutou pochodní. Podle obtížnosti dungeonu se ohně blokují na 1-4 hodiny +- nějaká ta náhodná půlhodinka).
-Body nebudou veřejné (body vlastní guildy uvidí možná guildmaster, případně jiná pověřená postava z guildy - ještě se rozhodneme jestli to nebude uplně tajné)

Ukončení her:
-Na začátku her bude potřeba mít s jednou guildou obarveny všechny ohně, aby hry skončily.
-Tento počet se bude časem snižovat.
-Hry skončí, pokud některá guilda dosáhne aktuálního minimálního počtu ohňů.

Bodování: (Body za aktivitu vycházejí z bodování na minulých hrách a bodového ocenění několika hráčů)
-Za každé 4 body aktivity dostane guilda 1 bod do her (ty vám nikdo nesebere).
-Po skončení her získá guilda 12 bodů za každý oheň ve své barvě. V průběhu her ohně mění majitele, důležité je, kolik jich máte ve vaší barvě po konci her. (77 míst s ohni)

Blokování bodů - speciální nastavení:
-O každé guildě se ukládá čas kdy dostala poslední body za aktivitu, pokud jste dostali poslední body +- před 8mi hodinama, dostanete body i když bude oheň bloknutý (kvůli guildám které se složí na jeden dung ve špičce, kdy je vše vybrané. Aktivní guildy nepoznají rozdíl).
-Ohně se na XY minut blokují proti jakémukoliv získání bodů za aktivitu (kvůli skládaným výpravám různých guild)


Odměny:
Odměny jsou pro test takové, že dostanete fame deed a 1 item podle obtížnosti dungu, při získání bodů za aktivitu.


Přípomínky a dotazy pište sem. Chyby v nastavení na mé icq.
"Já po vás nechci abyste věděli, že 5*4 je 20... mi stačí... když budete vědět... že to je 'Asi' 21."
--Nejmenovaný profesor matematiky

Aahz
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 200
Registrován: 05 zář 2015 10:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Guildovní hry - Test

Příspěvekod Aahz » 08 črc 2016 19:13


Zodpovězení pár FAQů:

1) Proč jsou body za aktivitu 1:4? Nedává to smysl.
-Je to proto, že poměr 1:4 se bude v ostrých hrách časem snižovat (tzn bude více bodů za aktivitu na začátku her než na konci - kvůli bodům za ohně, at se to vykompenzuje se začátkem her kdy ještě nebude možné hry ukončit)

2) Proč jsou body za ohně po skončení her?
Nevylučujeme možnost body za ohně na konci her zrušit a mít standardní guildovní hry s pevným časem ukončení. Systém s ohni bude i tak, je navržený hlavně proto, ať můžete vždy projít i běžnou rewardou po sebrání bodů. Nebo nemuset nosit těžký bod dungeonem který má víc pater.
Body za ohně navíc dělají hry zajímavějšími - není nad to někde přijít a říct "Tak tady je to naše!" :).
Do skončení her tak budou guildy motivované hrát, na začátku bude víc ceněná aktivita, na konci počet ohnů a aktivita méně. Minule stačilo mít dostatečný náskok před konkurencí aby už neměli šanci, takhle bude vše otevřené dokud nebude konec. Chceme motivovat hráče k aktivnímu hraní po celou dobu. Počet 12 bodů je první odhad.

3) Co když někdo bude stát s pochodní u ohně a hlídat aby jej nikdo jiný nesebral?
Pro ostré hry bude mít guilda jen 2 pochodně. Navíc proti kempení odměn z ohnů se toto automaticky loguje a půjde trestat zpětně (nebude třeba aby GM u kempení někoho načapalo přímo při činu).

4) Jak poznáme že je oheň bloknutý ?
Nepoznáte, ohně jdou přebarvovat vždy, jen nedostanete body za aktivitu ani předmět za odměnu.

5)Body šly v minulých hrách rozdělit, jde to i tady?
Nejde, ale nikdo vám nebrání se domluvit. Na přebarvení ohně stačí jeden člen guildy s pochodní.

6)Body šly brát i s neguildovními lidmi za polovinu bodů, jde to i tady?
Nejde, guildovní hry budou už jen pro guildy. Kšeftování s bodama tedy nebude možné.
"Já po vás nechci abyste věděli, že 5*4 je 20... mi stačí... když budete vědět... že to je 'Asi' 21."
--Nejmenovaný profesor matematiky

Aahz
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 200
Registrován: 05 zář 2015 10:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Guildovní hry - Test

Příspěvekod Aahz » 08 črc 2016 19:16

Bodování dungeonů:
Ankh 1 3
Ankh 2 4
Ankh 3 8
Blood 5
Cave of Madness (normal boss) 4
Cave of Madness (hard boss) 18
Cave of Madness (normal boss) 4
Cave of Madness (hard boss) 18
Covetous 4
Cyclop Dungeon 3
Cyclops Valley 3
Deceit 2
Despise1 8
Despise2 13
Despise3 18
Despise4 22
Destard 2
Destard2 5
Destard3 10
Drow city 6
Dragon City 6
Elemental Planes 1 7
Elemental Planes 2 10
Fire 20
FDD 4
Fanatic Caves 6
Heroic Temple (low) 4
Heroic Temple (high) 7
Hythloth 3
Ice Dungeon 2
Ice Dungeon 2 6
Ophidian Lair 6
Poisn River 1 2
Poisn River 2 5
Pride Očistec 7
Pride rise 9
Pride Peklo 11
Ratman 1 1
Ratman 2 8
Scourge Citadel (arthas) 10
Shame 6
Sopka 2
Sorcerer 6
Luci'an Chamber 7
Terathan Keep 4
Terra Sanctum 1
Timed Dungeon 3
UQ1 1
UQ2 2
UQ3 4
Věštírna Oath 7
Water 1
Wisp 1 2
Wisp 2 4
Wrong 2
Yomotsu Mines 3

Questy:
Pomsta zlému mágovi 6
NB runa 1
Cesta Rytíře 3
Skyhawk 2
Hadí kult 10
Golden Medailon 5
Pala zbraně 1
Glass kladivo 2
Mytheril forma 1
Elven zbraně 16
Zapomenuta knihovna 5
Ity 3
Magický nápoj 8
Hall of Mystics 4
Fortress of Despair 11
Newbie Dungeon: Orc Hideout 2
Vendetta 7
Blood liche 8
Klany 3
Cesta Shamana 1
Devourers Hole (quest na shardy) 3
"Já po vás nechci abyste věděli, že 5*4 je 20... mi stačí... když budete vědět... že to je 'Asi' 21."
--Nejmenovaný profesor matematiky

Faragas
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 144
Registrován: 19 úno 2010 21:01

Re: Guildovní hry - Test

Příspěvekod Faragas » 08 črc 2016 20:44

Aahz píše:
Zodpovězení pár FAQů:


3) Co když někdo bude stát s pochodní u ohně a hlídat aby jej nikdo jiný nesebral?
Pro ostré hry bude mít guilda jen 2 pochodně. Navíc proti kempení odměn z ohnů se toto automaticky loguje a půjde trestat zpětně (nebude třeba aby GM u kempení někoho načapalo přímo při činu).




bude si mozne pochoden v guilde pujcovat mezi hraci ne kazdy hraje kazdy den nebo se bude linkovat na osobu / postavu ?

nikde jsem se nedocetl co bude znamenat kdyz clovek pouzije pochoden na ohen a ohen vypise posilil jsi magii ohne

+ asi neni zadouci kdyz clovek poklika na pocitadlo ve valhale aby to pokazde vyrobilo pochoden i kdyz clovek uz v baglu jednu ma a chce se jen juknout na body :)

+ zkousel jsem poklikat na ostatni pocitadla a muzu si vyrobit pochoden i jine guildy

+ se me strasne libi to zvyhodneni velkych guild ktere projdou vsecko a maj vyhrano a to presne jsi asi chtel :D vic prekombinovanou p..... jsem nevidel jako sry ale je to tak

+ ze vamp kdyz bude chtit podpalit ohen bude muset odmorf fakt ultra super

takze guildovni hry pro dve guildy na serveru harpagoni a kaceri tj cele


edit at to nejak vypada. tze

Faragas
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 144
Registrován: 19 úno 2010 21:01

Re: Guildovní hry - Test

Příspěvekod Faragas » 08 črc 2016 21:31

a jeste to funguje uplne na nic no dalsi vec v zoo jsem zkusil pochoden a po poklikani na pochoden 21:29 Tremarius: Pochoden je spatne nastavena (nestackovat pochodne!)

Aahz
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 200
Registrován: 05 zář 2015 10:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Guildovní hry - Test

Příspěvekod Aahz » 08 črc 2016 21:48

Rozhodily se scripty, vydržte.
"Já po vás nechci abyste věděli, že 5*4 je 20... mi stačí... když budete vědět... že to je 'Asi' 21."
--Nejmenovaný profesor matematiky

Aahz
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 200
Registrován: 05 zář 2015 10:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Guildovní hry - Test

Příspěvekod Aahz » 08 črc 2016 23:14

Už hotovo.
"Já po vás nechci abyste věděli, že 5*4 je 20... mi stačí... když budete vědět... že to je 'Asi' 21."
--Nejmenovaný profesor matematiky

Aahz
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 200
Registrován: 05 zář 2015 10:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Guildovní hry - Test

Příspěvekod Aahz » 08 črc 2016 23:45

bude si mozne pochoden v guilde pujcovat mezi hraci ne kazdy hraje kazdy den nebo se bude linkovat na osobu / postavu ?


pochodně předávat jdou a jsou nb (jen pro fire se bude muset upravit brána at ji nemaže)

nikde jsem se nedocetl co bude znamenat kdyz clovek pouzije pochoden na ohen a ohen vypise posilil jsi magii ohne

Ohně fungují stejně jako bývalé brány, je to proto že když náhodou půjdeš dungeon který ti mezitím jiná guilda nesebrala, tak pořád dostaneš body za aktivitu... jiná hláška je prostě jen kosmetická věc.

+ asi neni zadouci kdyz clovek poklika na pocitadlo ve valhale aby to pokazde vyrobilo pochoden i kdyz clovek uz v baglu jednu ma a chce se jen juknout na body :)

+ zkousel jsem poklikat na ostatni pocitadla a muzu si vyrobit pochoden i jine guildy


Chyba ve scriptu, i tak pochodeň jiné guildy použít nemůžeš, tak to až tolik nevadí. Nicméně už se pochodně jiné guildy dělat nedají.

+ se me strasne libi to zvyhodneni velkych guild ktere projdou vsecko a maj vyhrano a to presne jsi asi chtel :D vic prekombinovanou p..... jsem nevidel jako sry ale je to tak
takze guildovni hry pro dve guildy na serveru harpagoni a kaceri tj cele


Nadávat se dá i slušně, jinak 90 procent bodů (a ohnů) je v místech které projde i malá guilda. Navíc ani velký počet lidí neoběhne kdovíco rychle když budou mít 2 pochodně ... počet je otázkou do diskuze. Ano je to složitější než projít bránou a nazdar, ale když chceš něco zajímavějšího co hráče bude i bavit tak je třeba aby to nešlo ochcávat. Body za ohně trochu nutí velké guildy chodit deceity než naopak, si dovedu představit že budou nadávat spíš oni že na to nemají čas. Nicméně kdybys opravdu četl pozorně napsal jsem že je možné že se body za ohně uplně zruší a budou body jen za aktivitu (tzn staré hry s tím že můžete projít i rewardou).

+ ze vamp kdyz bude chtit podpalit ohen bude muset odmorf fakt ultra super


Nikdo tě nenutí chodit každý dung gangrela na solo a ve stone formě. Ale pouvažovat nad tím se asi dá ... uvidíme.

Do seznamu questů přidány klany.
"Já po vás nechci abyste věděli, že 5*4 je 20... mi stačí... když budete vědět... že to je 'Asi' 21."
--Nejmenovaný profesor matematiky

cermi
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 284
Registrován: 25 led 2012 10:41

Re: Guildovní hry - Test

Příspěvekod cermi » 09 črc 2016 02:25

Napad nevim, jen pls nepouzivat google translator, ten prvni post mi dal dost zabrat

promazano od zbytecnosti. osobni veci si skorp a faragas budou resit via pm/icq. dekuju. tze
Jak řiká Tuxo... "ZABIJU TI CELOU RODINU", ale Strigwyr ví, že som iba lenivy
<Hunter> jj, ryko je takova ticha voda .. vypada jako zmrd, chova se jako zmrd, ale v jadru je to vazne hodnej kluk

Aahz
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 200
Registrován: 05 zář 2015 10:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Guildovní hry - Test

Příspěvekod Aahz » 09 črc 2016 17:21

Přišel mi dotaz na bodování ohledně ohnů : zapálili 4 dungy a mají jen 36 bodů.
Vysvětlím detailně, aby to bylo jasnější.

Když zabrali 4 dungy tak měli 48 bodů (4*12) ale jiná guilda jim jeden oheň vzala proto mají 36 (3*12). Když někomu přebarvíte oheň tak oni 12 bodů ztratí a vy 12 získáte. Takhle se budou body za ohně přelívat mezi guildami dokud hry neskončí.

Ohnů je celkem 76 (912 bodů celkem) a tyhle body se rozdělí mezi guildy podle toho kolik kontrolují ohnů po skončení her. Sice je asi 10 dungů které chodí jen top guildy, ale zbytek(drtivá většina) je dostupný pro všechny. Když si guilda zapálí ohen v desp 4 tak nejspíš jim to nikdo jen tak nesebere, ale to je 1 ohen ze 76ti který se počítá stejně jako ohen kdekoliv jinde.

Body za aktivitu jsou body jako na minulých hrách. Vždy když dostanete odměnu při přebarvení nebo posílení ohně (deed a item) tak to znamená že jste dostali body za aktivitu podle tabulky nahoře(ekvivalent projití bránou v minulých hrách). Tyhle body jsou dělené 4(proč je vysvětleno ve FAQ) a už vám je nikdo nevezme.
Pořadí guild pak určí součet body za ohně plus body za aktivitu.
"Já po vás nechci abyste věděli, že 5*4 je 20... mi stačí... když budete vědět... že to je 'Asi' 21."
--Nejmenovaný profesor matematiky

dacaleb
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 83
Registrován: 13 lis 2014 20:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Guildovní hry - Test

Příspěvekod dacaleb » 10 črc 2016 14:48

Aahz píše:
Zodpovězení pár FAQů:

1)

Blokování bodů - speciální nastavení:
-O každé guildě se ukládá čas kdy dostala poslední body za aktivitu, pokud jste dostali poslední body +- před 8mi hodinama, dostanete body i když bude oheň bloknutý (kvůli guildám které se složí na jeden dung ve špičce, kdy je vše vybrané. Aktivní guildy nepoznají rozdíl).
-Ohně se na XY minut bloknou proti jakémukoliv získání bodů za aktivitu (kvůli skládaným výpravám různých guild)

4) Jak poznáme že je oheň bloknutý ?
Nepoznáte, ohně jdou přebarvovat vždy, jen nedostanete body za aktivitu ani předmět za odměnu.



Dotaz:

- cca v 14:35 jsem dosel Wisp 1 s Gangrelem, ohen byl zluty. Jedinou pochoden guildy mam ja, tj nikdo zadne body jeste neziskal. Odmorfnul, dal pochoden do ruky a klikal zbesile na ohen. Nedostal sem zadne body item ani se nic neprebarvilo, hlaska taky zadna. Jen doplinm ze byl plny doplnovak a vsechny truhly, takze predpokladam ze bloknuti bylo vice jak pred 4h (ale to jen odhaduji).

Bud jsem tedy koncept spatne pochopil nebo byla nekde chyba?

Diky za odpoved.

Uživatelský avatar
LaPiZza
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 195
Registrován: 26 zář 2014 23:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Guildovní hry - Test

Příspěvekod LaPiZza » 10 črc 2016 17:28

Oheň byl žlutý pač jsem tam klikal včera já na večer.. a už jsem pár ohnů potkal a přebarvit nešly, takže tam timer 4hodiny +- není nebo to nefunguje :)

dacaleb
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 83
Registrován: 13 lis 2014 20:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Guildovní hry - Test

Příspěvekod dacaleb » 10 črc 2016 18:26

LaPiZza píše:Oheň byl žlutý pač jsem tam klikal včera já na večer.. a už jsem pár ohnů potkal a přebarvit nešly, takže tam timer 4hodiny +- není nebo to nefunguje :)


jo predpokladam ze budu potkavat hlavne zlutou :D...

Jinak proto se ptam, bud to nefunguje, nebo sem to vubec nepochopil jak to fungovat ma, coz absolutne nevylucuju :oP.

Z tech bodu co jsem uvedl, jsem vyvodil ze nastatnou tyto moznosti:

1) Ohen je bloknuty pred mene nez 4h+- jinou gildou (treba K), prijdu a kliknu (Spolek - oranzova), za poslednich 8h +- moje guilda NEDOSTALA body > ohen se obarvi na oranzovo > ++n Bodu aktivity.
2) Ohen je bloknuty pred mene nez 4h+- jinou gildou (treba K), prijdu a kliknu (Spolek - oranzova), za poslednich 8h +- guilda DOSTALA body > ohen se obarvi na oranzovo > Nic nedostanu.
3) Ohen je neni bloknuty, tj. byl bloknuty pred dele nez 4h+- jinou gildou (treba K), prijdu a kliknu (Spolek - oranzova), > ohen se obarvi na oranzovo > .
++n Bodu aktivity, + Predmet za odmenu

Nebo je to cele jinak ? :)

Aahz
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 200
Registrován: 05 zář 2015 10:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Guildovní hry - Test

Příspěvekod Aahz » 11 črc 2016 08:51

Myslel jsem že si s tím vyhrajete a přijdete na to sami a proto jsem to nezmínil, ale pro zabránění dalším zmatkům: pokud je ohen jiné guildy musíte jej nejdříve "odbarvit" zhasnutou pochodní.
Jestli "žlutým ohňem" myslíte základní barvu ohně (bez barvy) a nejde nabarvit, tak to je chyba a na to mrknu až budu doma.

Jinak ten popis jak to funguje je správný až na dva detaily:
1) Prvních XY minut (je to taky náhodně) nedostaneš body za aktivitu nikdy a je jedno že za posledních +- 8 hodin tvoje guilda body nedostala (to je opatření když je 1 výprava z více guild)
2) Itemy za odměnu dostaneš vždy, když dostaneš body za aktivitu, takže i v bodě 1) který jsi napsal.
"Já po vás nechci abyste věděli, že 5*4 je 20... mi stačí... když budete vědět... že to je 'Asi' 21."
--Nejmenovaný profesor matematiky

dacaleb
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 83
Registrován: 13 lis 2014 20:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Guildovní hry - Test

Příspěvekod dacaleb » 11 črc 2016 09:23

Aahz píše:Myslel jsem že si s tím vyhrajete a přijdete na to sami a proto jsem to nezmínil, ale pro zabránění dalším zmatkům: pokud je ohen jiné guildy musíte jej nejdříve "odbarvit" zhasnutou pochodní.
Jestli "žlutým ohňem" myslíte základní barvu ohně (bez barvy) a nejde nabarvit, tak to je chyba a na to mrknu až budu doma.

Jinak ten popis jak to funguje je správný až na dva detaily:
1) Prvních XY minut (je to taky náhodně) nedostaneš body za aktivitu nikdy a je jedno že za posledních +- 8 hodin tvoje guilda body nedostala (to je opatření když je 1 výprava z více guild)
2) Itemy za odměnu dostaneš vždy, když dostaneš body za aktivitu, takže i v bodě 1) který jsi napsal.



Dekuju za odpoved a osvetleni. Priznam se ze jsem zkousel prehazovat pochoden ruzne, ale zhasnout sem ji v ruce asi nezkusil ;].

Jinak "žlutým ohňem" sem nemyslel zakladni barvu (bez barvy) ale barvu guildy Kaceri (super zluta ;]), takze zadna chybka tam pravdepodobne neni.

Aahz
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 200
Registrován: 05 zář 2015 10:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Guildovní hry - Test

Příspěvekod Aahz » 18 črc 2016 18:25

Přidán dungeon Pride Očistec a Quest pro shamana Cesta Shamana
"Já po vás nechci abyste věděli, že 5*4 je 20... mi stačí... když budete vědět... že to je 'Asi' 21."
--Nejmenovaný profesor matematiky

Aahz
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 200
Registrován: 05 zář 2015 10:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Guildovní hry - Test

Příspěvekod Aahz » 24 črc 2016 13:42

Přidán Devourers Hole (quest na shardy)
"Já po vás nechci abyste věděli, že 5*4 je 20... mi stačí... když budete vědět... že to je 'Asi' 21."
--Nejmenovaný profesor matematiky

Aahz
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 200
Registrován: 05 zář 2015 10:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Guildovní hry - Test

Příspěvekod Aahz » 29 črc 2016 23:18

Zítra dojde ke změnám:
Smažou se všechny pochodně a nahraje nová verze scriptů (nějaké logování, drobné posuny v časech blokování). První člověk z guildy, který pokliká na počítadlo, dostane 3 pochodně pro svou guildu a bude jediný, kdo uvidí body za aktivitu své guildy.
"Já po vás nechci abyste věděli, že 5*4 je 20... mi stačí... když budete vědět... že to je 'Asi' 21."
--Nejmenovaný profesor matematiky

Uživatelský avatar
LaPiZza
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 195
Registrován: 26 zář 2014 23:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Guildovní hry - Test

Příspěvekod LaPiZza » 30 črc 2016 12:46

Aahz píše:Zítra dojde ke změnám:
Smažou se všechny pochodně a nahraje nová verze scriptů (nějaké logování, drobné posuny v časech blokování). První člověk z guildy, který pokliká na počítadlo, dostane 3 pochodně pro svou guildu a bude jediný, kdo uvidí body za aktivitu své guildy.



Takže všechny 3 chary co dostanou pochodeň, tak se linkne na ně ? A pak není možné míchat chary, ale chodit jen s charem co má pochodeň?

Aahz
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 200
Registrován: 05 zář 2015 10:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Guildovní hry - Test

Příspěvekod Aahz » 30 črc 2016 13:46

Hotovo.

Pochodně se nelinkují na nikoho, může je použít kdokoliv jiný, tak jako předtím, ale jen ten, kdo pochodně vyrobil, uvidí body své guildy.
Body v závorce jsou zbytek bodů aktivity (připomínám že na 1 bod do her je potřeba 4 bodů aktivity - pro ostré hry se to časem zvýší na 5-6, body ze začátku her budou mít větší váhu než v pozdější fázi her) .
"Já po vás nechci abyste věděli, že 5*4 je 20... mi stačí... když budete vědět... že to je 'Asi' 21."
--Nejmenovaný profesor matematiky


Zpět na „Soutěže, turnaje a hráčské questy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host